Kwaliteit

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Wij staan ook garant voor onze behandelingen, onze materialen en onze administratie. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. De richtlijn praktijkhygiëne is hiervan een goed voorbeeld. Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.

Onze praktijk werkt aan het op pijl houden van de kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar. Onze praktijk besteedt tijd en aandacht aan de volgende zaken:

  • Kwaliteitsactiviteiten
  • Lidmaatschap wetenschappelijke vereniging
  • Lezen vakliteratuur
  • Volgen van bij- en nascholing
  • Bijwonen intercollegiaal overleg
  • Bijwonen Studiegroepen
  • Interne scholing
  • Kennistoetsen maken
  • Implementeren van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
  • Bijwonen Themaprojecten
  • Bezoeken klinische avonden

Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Heeft u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.

Onze praktijk is ISO gecertificeerd en er wordt regelmatig door een onafhankelijk bureau een enquête onder ons patiëntenbestand gehouden.

De laatste uitslag van dit onderzoek in 2021 was zeer goed. Als praktijk kregen wij een algemeen cijfer van 8.7 , hiermee valt onze praktijk in de groep excellent. Iedereen bedankt hiervoor en laten we vooral zo doorgaan.

Uitslag patiënten enquête 2021

Onlangs hebben wij u gevraagd om een patiënten enquête in te vullen. Wij hebben de uitslag van Roozeboom Consulting binnen, er hebben 144 patiënten de enquête ingevuld. Hiervoor dank. De gemiddelde waardering voor onze werkzaamheden is een 8,7 ! Dank u wel voor dit compliment ! Alle tips en tops nemen wij door met ons team.